+32 487 84 65 40 info@nansenrefugee.be

Adres

CCN Gebouw, bus 1

Vooruitgangstraat, 80  (in het station Brussel-Noord)

1035 Brussel

België

    Informatie

    Bedrijfsnummer: BE 0671 479 233

    Bijzondere BTW-vrijstellingsregeling voor kleine ondernemingen

    Rekeningnummer (IBAN): BE93 3630 6222 8267

    ING BANK
    Marnixlaan 24,
    1000 Brussel
    België

     

    Contacten

    Directrice

    Julie Lejeune – jlejeune@nansenrefugee.be
    Tel.: +32 491 251 086

    Juristen detentie en asiel

    Marjan Claes – mclaes@nansenrefugee.be

    Valérie Klein – vklein@nansenrefugee.be
    Tel.: +32 487 88 50 41

    Charlotte Coenen – ccoenen@nansenrefugee.be

    Tel.: +32 487 84 65 40

     

     

    klacht

    NANSEN wil een kwaliteitsvolle dienstverlening garanderen aan elke persoon of organisatie waarmee we in contact komen. We hebben een gedragscode en beschermingsprincipes aangenomen. Wij onderzoeken alle klachten en verbeteren onze dienstverlening.

    Bent u ontevreden over de werkwijze van NANSEN of de kwaliteit van de dienstverlening?

    Om een klacht in te dienen, vult u dit elektronische formulier in. U ontvangt binnen 10 werkdagen een ontvangstbevestiging. Als uw klacht ontvankelijk is, ontvangt u binnen 30 werkdagen na ontvangst van het ontvangstbewijs een gemotiveerd antwoord.

    Voorbeeld van niet-ontvankelijke klachten: anonieme klachten, niet-specifieke klachten, klachten die betrekking hebben op feiten van meer dan één jaar oud, klachten die betrekking hebben op feiten waarvoor administratieve verhaalsmogelijkheden bestaan, klachten over de algemene standpunten van NANSEN.

    ClaimFormulier