+32 487 84 65 40 info@nansenrefugee.be

Adres

  • Straat Émile Féron 153
  • 1060 Brussel
  • België

Informatie

Bedrijfsnummer: BE 0671 479 233

Bijzondere BTW-vrijstellingsregeling voor kleine ondernemingen

Rekeningnummer (IBAN): BE93 3630 6222 8267

ING BANK
Marnixlaan 24,
1000 Brussel
België

Data Protection

Data Protection Policy – PDF – EN version

 

Contacten

Directrice

Julie Lejeunejlejeune@nansenrefugee.be

Vragen met betrekking tot individuele situaties?  dossiers@nansenrefugee.be of contact met de juristen. Dank! 

 

Juristen 

Alice Sinon
asinon@nansenrefugee.be

Iene Maveau
imaveau@nansenrefugee.be

Hania Ouhnaoui
houhnaoui@nansenrefugee.be

Voor alle vragen ivm individuele dossiers

Tel.: +32 (0)485 26 84 47

 

KLACHTEN

NANSEN wil een kwaliteitsvolle dienstverlening garanderen aan elke persoon of organisatie waarmee ze in contact komt. We hebben een gedragscode en beschermingsprincipes aangenomen. Preventie van seksuele uitbuiting en seksueel misbruik hoort bij onze prioriteiten. Wij onderzoeken alle klachten en verbeteren onze dienstverlening.

Bent u ontevreden over de werkwijze van NANSEN of de kwaliteit van de dienstverlening?

Om een klacht in te dienen, vult u dit elektronische formulier in. U ontvangt binnen 10 werkdagen een ontvangstbevestiging. Als uw klacht ontvankelijk is, ontvangt u binnen 30 werkdagen na ontvangst van het ontvangstbewijs een gemotiveerd antwoord.

Voorbeeld van niet-ontvankelijke klachten: anonieme klachten, niet-specifieke klachten, klachten die betrekking hebben op feiten van meer dan één jaar oud, klachten die betrekking hebben op feiten waarvoor administratieve verhaalsmogelijkheden bestaan, of noch klachten over de algemene standpunten van NANSEN.

Dien uw gedrag gerelateerde klachten in bij  m.lys@avocat.be

Dien uw Data Protection gerelateerde klachten in bij jlejeune@nansenrefugee.be

 

NEWSLETTER

Aarzel niet om u te abonneren op onze nieuwsbrief (tweemaandelijks).