Adres
- Straat Émile Féron 153
- 1060 Brussel
- België
Informatie
Bedrijfsnummer: BE 0671 479 233
Bijzondere BTW-vrijstellingsregeling voor kleine ondernemingen
Rekeningnummer (IBAN): BE93 3630 6222 8267
ING BANK
Marnixlaan 24,
1000 Brussel
België
Data Protection
Data Protection Policy – PDF – EN version
Contacten
Directrice
Julie Lejeune – jlejeune@nansenrefugee.be
Vragen met betrekking tot individuele situaties? dossiers@nansenrefugee.be of contact met de juristen. Dank!
Juristen
Alice Sinon
asinon@nansenrefugee.be
Iene Maveau
imaveau@nansenrefugee.be
Hania Ouhnaoui
houhnaoui@nansenrefugee.be
Voor alle vragen ivm individuele dossiers
KLACHTEN
NANSEN wil een kwaliteitsvolle dienstverlening garanderen aan elke persoon of organisatie waarmee ze in contact komt. We hebben een gedragscode en beschermingsprincipes aangenomen. Preventie van seksuele uitbuiting en seksueel misbruik hoort bij onze prioriteiten. Wij onderzoeken alle klachten en verbeteren onze dienstverlening.
Bent u ontevreden over de werkwijze van NANSEN of de kwaliteit van de dienstverlening?
Om een klacht in te dienen, vult u dit elektronische formulier in. U ontvangt binnen 10 werkdagen een ontvangstbevestiging. Als uw klacht ontvankelijk is, ontvangt u binnen 30 werkdagen na ontvangst van het ontvangstbewijs een gemotiveerd antwoord.
Voorbeeld van niet-ontvankelijke klachten: anonieme klachten, niet-specifieke klachten, klachten die betrekking hebben op feiten van meer dan één jaar oud, klachten die betrekking hebben op feiten waarvoor administratieve verhaalsmogelijkheden bestaan, of noch klachten over de algemene standpunten van NANSEN.
Dien uw gedrag gerelateerde klachten in bij m.lys@avocat.be
Dien uw Data Protection gerelateerde klachten in bij jlejeune@nansenrefugee.be
NEWSLETTER
Aarzel niet om u te abonneren op onze nieuwsbrief (tweemaandelijks).